Vinderød privatskole skal bruge tre lærere fra august 2022

VI GLÆDER OS TIL AT BYDE DIG VELKOMMEN til vores succesfulde skole, som nu består af 300 søde og videbegærlige børn, hvilket gør, at vi skal bruge flere lærere.

Du bliver en del af en skole med en engageret og dedikeret medarbejdergruppe, en ledelse som lægger vægt på tillid, dialog og involvering og en forældrebestyrelse, som i høj grad interesserer sig for medarbejdernes trivsel.

Alle tre stillinger er fastansættelser med udgangspunkt i fagene dansk, matematik, natur/teknik, tysk, engelsk, idræt, kulturfag (som er en kombination af historie, samfundsfag og kristendom) og science (som er en kombination af biologi, geografi og fysik/kemi). Vi er nysgerrige på, i hvilke afdeling/trin du ser dig selv, da der er fleksibilitet i fagfordelingen.

Vi sikrer en arbejdsplads….

• Hvor du får max. 25 undervisningstimer
  • Hvor du bliver værdsat og anerkendt
  • Hvor der er max. 24 elever i klasserne
  • Hvor der lægges vægt på det gode arbejdsmiljø med humor og omsorg for hinanden
  • Hvor ledelsen er til stede på skolen og klar til at lytte
  • Hvor du har 100% frihed til at lægge din forberedelse hjemme eller på skolen
  • Som er præget af tydelighed, gennemsigtighed og åben dialog
  • Hvor dine ideer får lov til at fylde til glæde for børn og voksne
  • Beliggende i naturskønne omgivelser tæt på skov, strand og Arresø et par kilometer fra Frederiksværk centrum.

Vi ønsker….

• Du er relationel kompetent og gennem klasserumsledelse formår at skabe et læringsmiljø hvor eleverne trives og er trygge.
  • Du er fagligt ambitiøs og motiveres af at skabe de bedste resultater for eleverne med udgangspunkt i den enkeltes kompetencer og ressourcer.
  • Du medvirker til den gode trivsel på arbejdspladsen og lægger vægt på at skabe godt humør og glæde omkring dig.
  • Du er indstillet på teamsamarbejde og mener, at den bedste udvikling fagligt og personligt sker i et forpligtende fællesskab.

Læs mere om Vinderød Privatskole på: www.vinderoedprivatskole.dk

Der afholdes ”åbent hus” for interesserede ansøgere onsdag d.16. marts kl. 15-16. Vi mødes i medarbejderrummet på 1.sal i bygning A.

Hvis du har spørgsmål til stillingerne eller ”åbent-hus” arrangementet, er du velkommen til at kontakte skoleleder Dorte Lindhardt Dahl på telefon 71 70 21 27 eller viceskoleleder Jette Nord på telefon 61 39 33 58

Ansøgningsfrist: onsdag d. 6. april 2022.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 16. Stillingerne ønskes besat pr. 1. august 2022. Du får mulighed for at være med til fagfordelingen sidst i april.

Ansøgningen samt relevante bilag sendes til mail@vpskole.dk. Skriv ”Lærer” i emnefeltet

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende fælles overenskomst for lærere, ledere og børnehaveklasseledere indgået mellem finansministeriet og LC.